Bestellen en betalen

Aangezien het bijwerken van de voorraad na een bestelling niet direct zichtbaar is op de website, kan het voorkomen dat meerdere mensen hetzelfde artikel bestellen. De eerste koper heeft dan het eerste recht op dit artikel. Als  u een bestelling heeft geplaatst en het product is niet meer op voorraad dan krijgt u van ons zo spoedig een email waarin we u hiervan op de hoogte stellen.

Wanneer je een bestelling geplaatst hebt, betekend dat dat je akkoord gaat met de voorwaarden.

Via deze site kan je alle producten bekijken en bestellen.
Als je een product bekijkt, kan je deze in je winkelwagen plaatsen door op de knop "Voeg toe aan winkelwagen" te klikken. Je ziet tijdens het winkelen in de rechter bovenhoek je winkelwagen en het aantal producten in je winkelwagen. Bij het afrekenen kun je kiezen voor de betaalwijze.

Levertijd
Wanneer je betaling ontvangen is wordt er z.s.m. gestart met het samenstellen/klaarmaken van je bestelling. Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen na binnenkomst van betaling verzonden, mits er natuurlijk bij het artikel aangegeven wordt dat er een langere levertijd geldt. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verzonden wordt.

Prijzen
Alle prijzen bij de artikelen op de website zijn in euro’s en inclusief BTW maar zonder de eventuele verzendkosten.
De verzendkosten worden apart weergegeven tijdens het betaalproces.

 

Verzenden of afhalen

Verzenden
Bij besteding van meer dan €40.00 betaald u geen verzendkosten (bij verzending binnen Nederland).

Afhalen
De producten kunnen eventueel ook (op afspraak) door u worden afgehaald op ons adres.

Op Eigen Houtje Lifestyle is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die ontstaan door transport van derden of eigen vervoer van de klant.

Betaling bij afhalen
Bij het afhalen van de producten dient u ter plaatse te betalen (er is geen pinautomaat aanwezig), óf u dient al vooruit op een andere manier betaald te hebben.

Contact
Indien u middels email een bericht aan Op Eigen Houtje Lifestyle heeft verzonden proberen wij deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Gebruik foto`s en teksten
Het is niet toegestaan om onze foto`s en teksten enz. over te nemen of te kopiëren voor eigen gebruik.

Maten
De aangegeven maten van de artikelen zijn indicatieve maten.

 

Garantie & Reparatie

1.Verzending, vervoer

Op Eigen Houtje Lifestyle is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van artikelen tijdens verzending en/of eigen (geregeld) vervoer. Dit is voor risico van de koper.

Op Eigen Houtje Lifestyle is evenmin aansprakelijk voor eventuele (gevolg)schade die het gebruik van de gekochte artikelen met zich mee zou kunnen brengen.

2. Artikel defect ontvangen/retourneren.

Is het artikel defect bezorgt? Zie onze pagina over het Retourneren van artikelen.

3. Garantie

Voor de artikelen die wij verkopen (buiten onze eigen collectie om) gelden de garantievoorwaarden en de garantieperiode die de fabrikant/toeleverancier van deze artikelen hanteert. Deze garantie wordt dan ook door de betreffende fabrikant/toeleverancier afgehandeld waarbij wij als verkopende partij ten hoogste een bemiddelende rol zullen vervullen.

4. Garantieperiode op handgemaakte producten

Heb je bij Op Eigen Houtje Lifestyle een handgemaakt product gekocht en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk?

De garantieperiode die wij geven op onze handgemaakte producten uit onze eigen collectie bedraagt 1 jaar (om hier gebruik van te kunnen maken lees dan verder bij punt 5).

5. Gegronde klacht, zie ook onze tekst bij "handgemaakte houten producten"

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

• onredelijk gebruik (meer informatie hierover bij punt 6.)

• gebruik voor commerciële doeleinden

• gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik (meer informatie hierover bij punt 6.)

• onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden (meer informatie hierover bij punt 6.)

• door professioneel gebruik

• het werken van hout (meer informatie hierover bij punt 7.)

• krom trekken van hout (meer informatie hierover bij punt 7.)

 

6. Geen garantie bij onredelijk, onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of onderhoud

• Bescherm uw houten producten tegen direct zonlicht.

• Plaats uw houten producten nooit direct naast een warmtebron.

• Onder invloed van (zon)licht zal de kleur van uw houten producten donkerder worden.

  Het is dus aan te raden om decoratie enz. geregeld van plaats te wijzigen zodat uw houten producten egaal kunnen kleuren.

• Temperatuur kan er de oorzaak van zijn dat uw houten producten gaan "werken".

  • Bij een te droge lucht zullen houten producten krimpen en kunnen er kleine scheurtjes ontstaan, zodra de luchtvochtigheid toeneemt trekken deze weer dicht maar blijven zichtbaar.

  • Bij een veelvuldig te hoge luchtvochtigheid kan het hout beschadigen en zelfs gaan rotten (denk bijv. aan plaatsing van een object in de badkamer) Zorg voor voldoende ventilatie en geef het hout de kans en tijd om weer te drogen nadat het aan een vochtige omgeving is blootgesteld. Het genoemde voorbeeld van plaatsing van een houten object in de badkamer is dan ook niet aan te raden en is reden om garantie af te wijzen.

• Gebruik onderzetters, u maakt hiermee de kans op krassen en andere beschadigingen van het oppervlak zo klein mogelijk.

 Plaats nooit ruwe en/of harde vazen, potten of andere decoraties op een gelakte of in de olie gezet houten oppervlakte zonder viltjes of onderzetters.

• Houten producten zijn gevoelig voor vocht, bij het morsen van vloeistoffen dient u deze zo spoedig mogelijk te verwijderen.

• Plaats nooit warme voorwerpen rechtstreeks op houten producten.

 

7. Geen garantie op het werken van het hout

Gezien het gaat om houten producten, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken.

In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, krimpen. Dit trekt grotendeels weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt.

Bij een te lage luchtvochtigheid bestaat de kans dat er droogtescheurtjes ontstaan, ook deze trekken grotendeels weer weg/dicht als de luchtvochtigheid toeneemt maar zullen enigszins zichtbaar blijven.

Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout of het ontstaan van (droogte) scheurtjes.

 

8. Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail, reguliere post onder vermelding van uw naam en factuur/ordernummer. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

• E-mail adres: info@opeigenhoutjelifestyle.nl graag onder vermelding van uw naam, factuur/ordernummer/gekocht artikel.

• Telefoonummer: 06-40941931 (van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur)

Wij zullen uw klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

8. Duur van een reparatie

De duur van een reparatie (of omruiling) proberen wij altijd binnen 1 week vast te stellen en af te stemmen met u als klant. Tevens proberen wij binnen deze week een afspraak te maken m.b.t. de reparatie of eventuele omruiling. Als er t.b.v. de garantie met een fabrikant/toeleverancier overlegt moet worden kan uitsluitsel over de oplossing langer duren aangezien wij dan afhankelijk zijn van hun antwoord.

Aangezien het om handgemaakte producten gaat moet men er rekening mee houden dat een omruiling geruime tijd kan duren aangezien het handgemaakte product hoogstwaarschijnlijk opnieuw gemaakt zal moeten worden.

© 2015 - 2017 -OEH Wonen & Lifestyle- Online Scandinavisch design, voor een Basic , Puur en Retro interieur. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel